"בתוך הבית"

מוזמנים לתערוכת "בתוך הבית" בגלריית העירייה בנתניה

הפתיחה בגלריית העירייה בשעה 18:00.

נעילה ביום חמישי 29/12/2022.
אוצרת : רעות גלעד

משתתפים: סמדר ברנע, סנדרה קליימן, שרה פוקס, אנה רצין, פיליפ גולן, נורית צדרבוים, דליה כספי, אלישבע לויטוב, דליה לביא, יוסף קפיליאן, דניאלה קורן, דליה לנגר, אריק שניידר .

דבר האוצרת :
התערוכה תעסוק במושג הבית על מגוון משמעויותיו והיבטיו.
הבית מהווה עבורנו נקודת התייחסות, כל אדם מבין וחווה אחרת את המושג "בית", משמעויותיו רבות, מגוונות ומרתקות. ניתן להתייחס לבית כאל הבית הפרטי האישי, המקום הבטוח והמפלט מן העולם החיצון. בית מקנה שייכות, פרטיות ובטחון. יש החווים את הבית כמקום סגור הכולא את האדם בעל כורחו עקב מגבלות פיזיות או אחרות. ניתן להבין את "הבית" כאוטונומיה פרטית, סגורה או פתוחה, אנו משתפים את חברינו במתרחש בביתנו דרך הרשתות החברתיות אך בוחרים בקפידה מה יתגלה ומה יוסתר. הבית הוא גם פריט ארכיטקטוני דומם ותלת ממדי פיזי המאכלס היבטים פסיכולוגים וחברתיים ותרבותיים, ואוצר בתוכו פריטים אישיים שנבחרו על ידינו. האם הבית הפיזי הוא גם הבית הרגשי והנפשי? איפה נמצאת זהותו של אדם והיכן כתובתו הפיזית? למהגרים תחושת בית שונה מאשר לאדם החי בבית אחד כל חייו. מה קורה על סף הדלת או החלון מה משתנה בכניסה או יציאה מהבית?. אל מול פרשנויות אלו אנו בוחנים מהו "בית" ואיזה ביטוי אנו נותנים לו ביצירה מנקודת מבט אמנותית של פנים הבית, חפצים, זהות, ארכיטקטורה, חללים אורות וצללים.

פרטי התקשרות:

בגלריית העירייה
רח' הצורן, 6
נתניה

כתובת:

ספרו לחברים

תרבות

אסופה- שק המהגרים המשובץ באמנות הישראלית

בגלריה על הצוק נפתחה אחת מהתערוכות המרשימות ביותר שהוצגו כאן בשנים האחרונות.

תרבות

הבובות של מגדה

תערוכה ומיצב "הבובות של מגדה" בהשתפות חנה ווטס - ביתה של מגדה שתספר כיצד ניצלה בזכות בובות הסמרטוטים שהכינה לקציני הגסטאפו.

חיי העיר, תרבות

הצגת ילדים- פרח לב הזהב בכיכר העצמאות

​אגדה על ילד שיוצא למסע מופלא להביא לאמא שלו פרח כדי לרפא אותה

עקבו אחרינו גם באינסטגרם :)