קיץ לוהט בנתניה

קיץ 2022 כבר כאן – עיריית נתניה הכינה עבור תושביה ואורחיה שלל אירועים, הופעות ופסטיבלים איכותיים לכל המשפחה 🎼 , לקהל הצעיר ולקהל הבוגר במגוון סגנונות וברחבי העיר, מרכז העיר הוותיק והשכונות. האירועים הינם פרי שיתוף פעולה של עמותת היכל התרבות ואגפי העירייה השונים.

הופעות אמנים באמפי ובפארק אגם החורף
קיץ של מופעים בלוקיישן היפה בעיר – אמפי מול הים 🏖 למרגלות טיילת גן המלך ובפארק אגם החורף.
מופע פתיחת הקיץ "בימות פיס" עם הזמר רביב כנר יתקיים באמפי בתאריך 7 ביולי .
ובשיאו של הקיץ 😎 יתקיים מופע של חנן בן ארי (16 באוגוסט). עילי בוטנר וילדי החוץ יארחו את אליעד (18 באוגוסט) בפארק אגם החורף.

קיץ של פסטיבלים 🇮🇱 🎤
הפסטיווקאלי – פסטיבל הזמר העברי ששמו יצא למרחוק יתקיים בתאריכים 8 – 10 באוגוסט עם מיטב האמנים, מופעי זמר ושירה ארץ ישראלית. בתוכנית: דני סנדרסון ומזי כהן במופע 55 שנות יצירה עם מיטב הלהיטים מכל הזמנים מהרפרטואר העצום של סנדרסון, כוורת, גזוז ודודה.
עוד במסגרת ה"פסטיווקאלי" – מופע ייחודי של סימפוניט רעננה במחווה ליורם טהרלב, סימפוזיון זמר עברי, אירוע מחווה ליצירותיו של אורי זוהר בשילוב הסרטים בהם השתתף ושירי נושא הסרטים, מופעי מחווה לאביהו מדינה ולזמר הים תיכוני, ליגאל בשן ולהקות פיקוד צפון ועוד.
פסטיבל "טרמולו" לכלי הקשה יתקיים בתאריכים 23-25 באוגוסט. אנסמבל טרמולו לכלי הקשה במופע משותף עם להקת הדג נחש, תיפוף יפני בשקיעה, ערב מחווה לענקי התיפוף מאיר ישראל ואלון בור, בהנחיית יואב קוטנר ועוד.

גולת הכותרת של הקיץ 🌟 מכביה וילג' בנתניה
נתניה מארחת את המכביה ה-21 בחוף פולג בתאריכים 14-22 ביולי בחוף פולג עם מגוון תחרויות ספורט, מוסיקה, הופעות וקולינריה מכל העולם.
בחוף יוקם מתחם ספורט ענק לכל המשפחה הכולל אזור לתחרויות ספורט, פעילויות לילדים, מופעי שקיעה של מוש בן ארי (18.7) טיפקס (19.7) ופוד טראקס עם מנות מכל העולם. במתחם ייהנה הקהל מחוויה חגיגית, מהנה וספורטיבית לקהל הרחב ולספורטאים הרבים שיגיעו להתחרות במכביה.
הציבור מוזמן לצפות בכדורעף חופים, כדורגל חופים, כדורסל 3X3, טיפוס, גלישה, ולראשונה גם אליפות הנינג'ה הרשמית של ישראל עם הכוכבים האהובים מכל העונות. לאחר שעות התחרויות הרשמיות, הציבור יוכל להתנסות ולהתחרות בעצמו במתקני הספורט.
בנוסף יתקיימו הופעות של אומנים מובילים, הצגות ילדים, מגוון פעילויות לילדים ועוד.
הכניסה למתחם בהרשמה מראש ללא עלות באתר המכביה

קיץ בלב העיר 💛 💫
פעילויות מגוונות יתקיימו בחודשי הקיץ בכיכר העצמאות – כיכר העיר האינטראקטיבית, במדרחוב ובהרצל סטריט מול.
ספריית הכיכר (במת הדק בכיכר) מארחת מדי ימי ראשון ושלישי בין השעות 17.00-19.00 הצגה ויצירה לילדים הצעירים 🎨, ריקודי סלסה של "מדיה נוצ'ה נתניה" מתקיימים מידי יום שלישי החל מהשעה 20.00 בכיכר העצמאות המערבית ריקודי עם יתקיימו בכל מוצ"ש בכיכר המזרחית בשעה 21:00.
גלריית תל חי תארח פעילות יצירה ואומנות לילדים בימים א' – ה' בין השעות 18.00 – 20.00.
מדי ערב בחודשי הקיץ החמים תוכלו ליהנות משפע של בתי קפה, מסעדות וגלידריות במדרחוב ובכיכר, מהמזרקה המרעננת, מפעילות אינטראקטיבית על גבי מסכי הענק בכיכר – ריקודי זומבה בשיתוף הקהל, הקרנות סרטי איכות, מיצג מולטי מדיה מרהיב ביופיו במזרקת הכיכר הפועל מדי ערב החל מהשעה 20:30.

פסטיבל אור בשכונות ✨
בשכונות העיר יתקיים פסטיבל האור – עם רדת החשיכה הגינה הופכת לממלכת פנטזיה הכוללת מייצגי אורות מרהיבים ,קישוטי תאורה, שער כניסה קסום ועוד המון הפתעות ששמורות בממלכת הפנטזיה.
הפעילות תתקיים במרכז פיאנו (25.7), בטיילת דורה (8.😎, בגן הגיבורים (10.😎, ברמת אפרים (15.😎, בגן בזק (17.😎 ובספורטק יהלום מזרח נתניה (22.😎 החל מהשעה 18.30.

פלנתניה – השביל לחלל 🚀
משפחות וילדים מוזמנים לפעילות הקיץ החדשה בפלנתניה עם מגוון סדנאות, הדגמות מדע וחלל לכל המשפחה, חידון באמצעות שימוש בטלסקופים, מופע "אזרחי החלל", משקפי מציאות מדומה,
"אסטרוגמי", פעילויות אתגרי חלל, משחקי אסטרונומיה וכמובן מופע כוכבים בפלנטריום .
הפעילות תתקיים בסבבים במהלך החודשים יולי-אוגוסט
שווקים ונהנים השוק בנתניה 🍇 🍓 🥝 נחשב לאחד השווקים היפים והססגוניים בארץ. בשוק ניתן למצוא את מיטב הירקות והפירות בצד מיני מאפים ולחמים 🥐 🥯 ברוח הקונדיטאות הצרפתית המשובחת וגם מסעדות ששמן יצא למרחוק, חנויות בשר ודגים, כלים ותבלינים ריחניים המקנים לשוק את אופיו הצבעוני והאותנטי.
בשוק ניתן לבקר גם באמצעות סיורים קולניריים מודרכים. פרטים באתר האינטרנט העירוני.

מוזיאונים ✨
מי שרוצה לספוג קצת מורשת מוזמן לבקר במוזיאון לתולדות העיר, הפועל במבנה שהוקם כבית מלאכה לאריגה לנערות עיוורות – "בית אורה" – שפתח את שעריו בשנת 1958 ופעל עד שנת 1991. תערוכת הקבע במוזיאון עוסקת בתולדותיה של העיר שקמה ב-1929 על חזונם של מייסדיה שהקימו מושבת פרדסים בחולות השרון, אך כבר בראשית הקמתה ראו בחזונם את נתניה כעיר קייט.
כמו כן ניתן לבקר ב"בית הבאר" – מרכז מבקרים עירוני הממוקם בתוך מבנה היסטורי משוחזר, המתמקד בימיה הראשונים של נתניה, שבו הבאר הראשונה של העיר. מבקרי האתר זוכים להצטרף למסע מרתק במנהרת הזמן, הממחיש את התהליך הראשוני של מפעל ההתיישבות בחולות, שעליהם הוקמה לימים העיר נתניה.
סופ"ש תרבות ישראלית 🇮🇱
במוסדות התרבות בעיר: גלריה על הצוק, המוזיאון לתולדות נתניה ובית הבאר יוצע מגוון פעילויות תרבות ופנאי גם בסופי השבוע (ללא חילול שבת)
בחודשי הקיץ בימי חמישי פעילות לקראת שבת – ערבי מוסיקה וזמר ברחבת הגלריה על הצוק, בכיכר העצמאות מגוון פעילויות ומופעי ילדים.
שבת ישראלית במוזיאון לתולדות העיר ובמוזיאון בית הבאר- סיורים מודרכים כל שעה עגולה וסדנאות לילדים. בנוסף, סיורים חווייתיים תיאטרלים ומגוון פעילויות באתרי מורשת, סיורים קולינריים ועוד.
חדש – רשות הטבע והגנים בשיתוף מוזיאון נתניה מקיימים מדי שבוע סיורים ייחודיים: בימי חמישי סיורים מחוף לחוף בנתניה, ובימי שישי סיור על "סיפורה של עיר דרך רחוב הרצל".

אמנות ועוד 🎭
על קו החוף ממוקמת הגלריה על הצוק החושפת את תושביה ואת המבקרים מחוצה לה לאמנות איכותית ולחוויה תרבותית יוצאת דופן . בגלריה מוצגות תערוכותיהם של מיטב האמנים הפועלים בשדה האמנות הישראלי, כאשר כל תערוכה מלווה במחקר, שיח גלריה והדרכות.
ביום שישי, 15.7 בשעה 11.00 תפתח תערוכה קבוצתית חדשה מ DOOR לדור. הציבור מוזמן!

**כרטיסים לאירועים ופרטים נוספים ניתן להזמין
באתר עיריית נתניה

ואתר היכל התרבות

טיפקס – רדיו צילום רונן אקרמן
מוש בן ארי – קרדיט צילום שלומי פינטו
חנן בן ארי – קרדיט צילום אורטל לביא
עלי בוטנר – קרדיט צילום יובל אראל

היכל התרבות נתניה
Maccabiah – מכביה
מרכז העיר נתניה
מוזיאון נתניה

פרטי התקשרות:

רחבי העיר, מרכז העיר הוותיק והשכונות

כתובת:

ספרו לחברים

תרבות

אסופה- שק המהגרים המשובץ באמנות הישראלית

בגלריה על הצוק נפתחה אחת מהתערוכות המרשימות ביותר שהוצגו כאן בשנים האחרונות.

תרבות

הבובות של מגדה

תערוכה ומיצב "הבובות של מגדה" בהשתפות חנה ווטס - ביתה של מגדה שתספר כיצד ניצלה בזכות בובות הסמרטוטים שהכינה לקציני הגסטאפו.

חיי העיר, תרבות

הצגת ילדים- פרח לב הזהב בכיכר העצמאות

​אגדה על ילד שיוצא למסע מופלא להביא לאמא שלו פרח כדי לרפא אותה

עקבו אחרינו גם באינסטגרם :)