קומו- איטליה

תאומות נחתמה ב-31.10.04 ע"י סגן ראש עיריית קומו אמנו אל ליאונטי ומצידה של נתניה, הממונה על התיירות וקשרי חוץ חבר המועצה אפרים בולמש. העיר קומו שוכנת בסמוך לאגם קומו ונחשבת לבירת האזור. האגם,הידוע גם בשם אגם לריו(Lario) ממוקם במחוז לומברדיה בצפון איטליה ומתפרס על שטח של כ- 146 קמ"ר, מה שהופך אותו לאגם השלישי בגודלו באיטליה. צורתו של האגם דומה לצורת האות האנגלית Y כשהיא הפוכה. בנקודת המפגש של שלושת הזרועות של האגם נמצאות שלוש עיירות – בלג'יו (Bellagio) מנג'יו(Menaggio) וורנה (Varenna)

 

במאה ה -1 לפני הספירה לערך, שטחה של העיר היה בשליטת הרומאים. במהלך השנים נכבשה העיר ע"י העיר השכנה מילאנו (מילאן) ועל ידי האוסטרים ושוחררה באופן סופי בשנת 1859 כאשר גוספה גריבאלדי שחרר את העיר משלטונם של האוסטרים ויסד מחדש את ממלכת איטליה תחת בית סאבוי.

 

האתר הרשמי -קומו איטליה

 

COMO

פרטי התקשרות:

OFFICE@GHOST.CO.IL
TEL: 09-8621777
FAX: 073-7897255

כתובת:

ספרו לחברים

סן רמו – איטליה

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר וכן ראש העיר סן רמו שבאיטליה  אלברטו ביאנצ'רי חתמו ביום הרביעי ה-15.06.22 על הסכם שיתופי פעולה בתחום התרבות והתיירות בין שתי הערים

פץ' – קוסובו

סגן ראש העיר נתניה, אפרים בולמש וכן ראש העיר פץ' שבקוסובו, Gazmend Muhaxheri חתמו ביום חמישי ה-8.12.22 על הסכם של הצהרת כוונות, שיתופי פעולה וטיפוח קשרים בין שתי הערים '.

צ'אנגז'ו

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג איכר וכן ראש העיר צ'אנגז'ו שבסין, שינג ליי ((Sheng Lei – חתמו ביום שני ה-24.04.23  על ברית ערים תאומות בין שתי הערים

עקבו אחרינו גם באינסטגרם :)