מלון העונות

מלון בוטיק השוכן לאורך החוף הצפוני של נתניה ומשקיף אל הים. מיקומו הנדיר של המלון על מצוק נישא מעניק למבקרים תצפית מרהיבה אל נוף עוצר נשימה.
המלון הינו פנינה תיירותית ייחודית בעלת מסורת אירוח יוקרתית רבת שנים, ומעוצב בסגנון ייחודי המשרה אווירה נינוחה, נעימה ופסטורלית על אורחיו ומבקריו. במלון קיימים חדרים מסוגים שונים, החל מחדרי גן הנושקים לשפת הבריכה, חדרי סטודיו רחבי ידיים, סוויטות גדולות וסופר סוויטות . חדרי הגן משקיפים לבריכת המלון ולגינות פרחים מטופחות ומעוצבות. שאר חדרי המלון פונים כולם לעבר הכחול העמוק של הים.
בין שירותי המלון: בריכה חצי אולימפית מעוצבת, שרותי חוף ים (בעונה), מגוון פעילויות בידוריות לילדים, מתקני ספורט לכל המשפחה, טרסה רחבת ידיים, מסעדות המציעות חוויה קולינרית, אולם כנסים ואירועים והיד עוד נטויה.

 

 

פרטי התקשרות:

פרטי קשר:

שד׳ ניצה 1

טלפון 09-8601555

פקס 09-8623022

res@seasons.co.il

http://www.haonot.co.il

 

כתובת:

חפש מלונות

תאריך צ'ק-אין

calendar

תאריך צ'ק-אאוט

calendar

ספרו לחברים

מלון VERT לגון נתניה

על צוק גבוה, אל מול חופיו הקסומים של הים התיכון ניצב מלון “VERT  לגון נתניה” – מהיוקרתיים שבמלונות נתניה בפרט ורצועת החוף בכלל, המוביל את העיר נתניה לשיאים חדשים של אלגנטיות, פאר ולייף סטייל.

מדיטרה בוטיק

מלון מודרני חדש ברמה הגבוהה ביותר אשר תוכנן במיוחד עבור אורחים שיודעים להעריך נוחות, יוקרה, שירות אישי, אדיבות

מלון דיוויד טאואר

ממוקם מול חוף הים של נתניה, מלון הספא DAVID TOWER מציע חוויית אירוח קסומה ומפנקת עם שיק אלגנט-אורבאני אירופאי, המשלב בין קסם המזרח והמערב לבין המציאות ועולם הפנטזיה.

עקבו אחרינו גם באינסטגרם :)