נתניה של אור

Hanukkah

נתניה חוגגת את חג החנוכה עם מגוון פעילויות לכל המשפחה בכיכר העצמאות החדשה, בהיכל התרבות, בפלנתניה- מרכז מדע תרבות וחלל, במוזיאון תולדות נתניה ובשכונות העיר.

בכיכר העצמאות החדשה תתקיים הדלקת נרות וחלוקת סופגניות מדי ערב בימי החג בשעה 18.00ע"י בית חב"ד לצד מגוון מופעים מיוחדים, מופע של תלמידי בי"ס למוסיקה "סיטאר" בהנחיית יוני רועה בערב חנוכה, הרכב הסקסופונים של הקונסרבטוריון העירוני והסטודיו למחול "דאנסינג קלאס", סטודיו למחול ולנטינה, מצעד כוכבי השירה של פולינה פיטרוב ומקהלת המשאלות, מקהלת ניצן ועוד. ביום שישי, 27.12 יתקיים הפנינג מרהיב לכל המשפחה בהרצל סטריט מול עם להטוטי ואמני רחוב, מתחם תיפוף, סדנאות ג'אלינג והכנת חנוכיות ועוד.

בהיכל התרבות העירוני יתקיים המופע השנתי המרהיב "אור חבצלות" שיארח את רקדני עמותת איל"ן בהשתתפות 200 רקדנים(כרטיסים בקופות ההיכל בטל 09-8308111).
שוחרי התרבות ייהנו גם הם מתערוכה חדשה ומרתקת בעקבות הספר האהוב "אליסה בארץ הפלאות" – התערוכה תפתח ביום שישי, 20.12 בגלריה על הצוק.

המרכז לכלי הקשה "טרמולו" יקיים מופע ייחודי בבית יוחנן ביום ראשון, 22.12 בשעה 17.00. כמו כן יתקיים מופע אנרגטי "החבייבוס" עם מוסיקה ספרדית וקובנית אותנטית.

סדנת אלתור לרקדנים וכלי הקשה תתקיים בבית יוחנן ב- 26.12 בסדנה הכוריאגרף ליאור תבורי והמוסיקאי תומר יריב לוקחים את רקדני "חבצלות נתניה" ונגני כלי ההקשה "טרמולו" לעולם של אלתור תוך שיחה תמידית בין מחול ומוסיקה – הפעילות בתמיכת משרד התרבות והספורט.

פעילות תרבותית נוספת לזכר יוסי בנאי תתקיים ב-23.12 בהיכל התרבות-הזמרת אורית אריאלי במופע מחווה, הקרנת הסרט "להאיר את יוסי" ומפגש עם הבמאי קובי פרג' (כרטיסים בקופות היכל התרבות).

בצפון העיר יתקיים מופע ויזואלי מרהיב המשלב אלמנטים של תאורה, אור, אולטרה סגול, ריקודי אש וקברט, פירוטכניקה, קרקס ואקרובטיקה. כרטיסים דרך אגף רבעים ושכונות.

ספרו לחברים

חיי העיר, תרבות

הצגת ילדים- פרח לב הזהב בכיכר העצמאות

​אגדה על ילד שיוצא למסע מופלא להביא לאמא שלו פרח כדי לרפא אותה

חיי העיר, תרבות

שכנות טובה

תאיטרון הבובות של שושי בכיכר העצמאות נתניה

חיי העיר

סדנת יצירה ירוקה

סדנת יצירה ירוקה בכיכר העצמאות

עקבו אחרינו גם באינסטגרם :)