גלריית ART & ABOUT

ART & ABOUT
הגלריה שהקמנו ב2014 היא גרעין ראשון שנובט מתוך תפיסה חדשה של מתן במה איכותית ומכובדת ומכירת אמנות ישראלית מקורית. התפקיד המרכזי של הגלריה הוא פיתוח דיאלוג בין האמן ויצירת האמנות לחובב האמנות, קידום מקצועי של האמנים והנגשת אמנות ישראלית מקורית, בגובה העיניים לקהל הרחב.

מיקום הגלריה בפארק התעשייה עמק חפר, מאפשר לאמנים מכל הארץ להציג בקירבה למקום המגורים או הסטודיו בסביבה שקטה ונעימה ומהווה אבן שואבת לחובבי אמנות מכל הארץ ורחבי העולם, אנו שמחים לארח קבוצות מאורגנות של ארגונים וחברות, גמלאים ותיירים שנהנים מחווית אמנותית עשירה ומגוונת.

במתחם, שגודלו 1000 מ"ר, מוצגות יצירות אמנות מכל הסוגים בתערוכות קבועות ומתחלפות. התערוכות והאירועים המתקיימים ב'גלריה' מלווים בפתיחות מתוקשרות, פרסום ויחסי-ציבור מאסיביים תוך הקפדה על איכות ומקצועיות ללא פשרות. לאמנים המעוניינים בכך אנו מקיימים מפגשי אמן עם קהל חובבי האמנות, כיתות אמן, סדנאות ועוד.

אחת לחודש, בשבת הראשונה לחודש מתקיים בגלריה "פרהסיה – שבת אמנותית בגלריה" המארחת את המרצים המובילים בישראל, סדנאות Paint bar והשקה של תערוכות חדשות.

חלל הגלריה והאוירה הייחודית המתקיימת בו משמשים לקיום אירועים עסקיים או פרטיים, הופעות והרצאות שאת כולן מייחדת האוירה הנעימה והתרבותית שמותירה רושם רב על המבקרים. .

לאמנים שבינכם אנו מתחייבים לספק את הבמה המכובדת ביותר ליצירות הנפלאות שלכם ולחשוף אותם לקהל רחב של חובבי אמנות.

לחובבי האמנות – מוזמנים להגיע ולהינות מחווית אמנות ישראלית ולכבד את ביתכם ביצירת אמנות מקורית.

פרטי התקשרות:

צבי הנחל 7 פארק תעשייה עמק חפר
050-667-3603
פייסבוק
www.art-and-about-gallery.com

כתובת:

ספרו לחברים

תרבות

יפו. אהבה. הרפתקאות.

​סיור אימרסיבי ברחובות יפו בליווי דמויות היסטוריות מהמאות הקודמות

סיור ברחובות יפו

בליווי דמויות היסטוריות מהמאות הקודמות

מוזיאון ראלי

המוזיאון כולל מספר אולמות בהם אמנות לטינו-אמריקאית ואירופאית מדרום ומרכז אמריקה. באפריל 2007 נחנך מוזיאון מפואר חדש, אשר נמצא בסמיכות למוזיאון ראלי1  בתוך המוזיאון על ארבעת קומותיו מוצגים  ציורים קלאסיים

עקבו אחרינו גם באינסטגרם :)