נתניה חוגגת 70 שנות עצמאות לישראל!

בכל שנה חגיגות יום העצמאות בנתניה מושכות אליהן רבבות של חוגגים, והשנה, את חגיגות ה-70 למדינה וחגיגות שנת ה- 90 לנתניה, העיר נתניה תחגוג בשלל אירועים שימשכו כ-3 ימים. יריית הפתיחה תתקיים ביום רביעי ה-18.4 במספר מוקדים ברחבי העיר, כאשר המרכזי שבהם הוא פארק אגם החורף. מי שיגיע לפארק יוכל ליהנות מזיקוקי דינור לצד הופעות של משה פרץ, נתן גושן, סקאזי, התקווה 6 , אביעדוס, מופע לילדים כוכבי הסדרה "השכונה",Dj TAMANO  ו-  Dj EREZ SHITRIT.

הסעות ללא תשלום ייצאו מרחבי העיר לרווחת הקהל הרחב החל מהשעה 21:00.

 

כיכר העצמאות החדשה תמשוך גם היא, כמדי שנה, רבבות של חוגגים שייהנו מההופעות של האמנים המובילים בארץ שלומי שבת, רוני דלומי ויהודה אליאס. בנוסף, יעלו על הבמה המרכזית נוער נתניה שיברך העיר והמדינה ולהקת המחול הייצוגית "חבצלות נתניה".

 

סמוך לשם, בבמת המסכים תתקיים החל מהשעה 19:00 במת המוזיקה היהודית עם תפילה חגיגית, יצחק מאיר ולהקת "ונשמחה". מיד אחריהם ילדי העיר מוזמנים ליהנות מהמופעים  של שי ורועי, נופיקי ושלל להקות מקומיות. מיד אחריהם, החל מ22:00, תתקיים הרקדה המונית אל תוך הלילה עם יוסי נקב.

 

בספורטק יהלום במזרח העיר תתקיים גם כן במת מוזיקה יהודית עם תפילה חגיגית.מיד אחריה יעלו על הבמה כוכבי הסדרה "שכונה", כוכב הילדים רוי בוי, הזמר דודו טסה ולהקות מקומיות.

 

רוי בוי ימשיך לשמח את ילדי העיר ויגיע גם לבמה שתוקם באמפי קניון עיר ימים. על אותה הבמה יעלו גם כוכבי הילדים מולי וצומי ולהקות מקומיות.

 

 

גם גן עובדיה בנאות גנים יחגוג את יום העצמאות במלוא השמחה, כאשר על הבמה יופיעו שי ורועי, שגיב כהן ודקלון עם המופע המשותף שלהם, להקות מקומיות ומופע זיקוקים ססגוני.

 

בנוסף, כחלק מחגיגות 70 שנה למדינת ישראל יתקיימו מסיבות לאורך 70 קילומטרים של חופי הארץ מטבריה בצפון ועד אילת בדרום. במסיבות ייקחו חלק 30 מהדיג'ייז המובילים בישראל וכן אומנים שיעלו לבמות במהלך הלילה.

העיר נתניה נבחרה לאחת הערים בה תתקיים המסיבה בחוף פולג, המסיבה תתקיים בלילה שבין רביעי לחמישי החל מהשעה 23:45 ועד השעה 06:00 ותכלול מופע פריצה של להקת קפה שחור חזק ושלושת ה- DJ תומר מייזנר,איתי גלו,עדי נוי.הכניסה למסיבה תתאפשר לגילאי 18 ומעלה ,ללא תשלום, אך בהרשמה מראש באתר (באתר http://israelparty70.co.il/) ובהצגת תעודה מזהה.

 

ביום העצמאות, היום השני לחגיגות (יום חמישי ה-19.4), גינות העיר נתניה יתקשטו לכבוד החג עם הולכי קביים, צוות צילום קומי, צלם מגנטים ועוד אשר יקבלו את פני החוגגים בין השעות

 15:00-10:00 במתחמים המורשים להדלקת מנגלים בעיר: פארק אגם החורף, גן הציפור, גן עובדיה, גן הנרקיס, גן הגיבורים המחודש, גן מסילות.

 

בנוסף, ביום חמישי בית הבאר יהיה פתוח לקהל הרחב ללא תשלום. וכך גם מוזאון העיר נתניה (9:00-14:00) אשר יציע סיורים מודרכים בתצוגת הקבע של המוזאון בכל שעה עגולה וחידון אינטראקטיבי דרך הסמראטפונים לכל המשפחה.

 

החגיגות ינעלו ביום שישי ה-20.4, בין השעות 15:00-17:00, בסימן "ישראל רוקדת" ומקבלת את השבת בשיתוף משרד התרבות והספורט. האירוע יכלול הרקדה המונית, מופעי להקות מחול, חבורות זמר, והקרנה של סרטי מולטימדיה על-גבי מסכי הכיכר.

לתכנית ב-pdf

לפרטים על סגירת צירים

פרטי התקשרות:

כתובת:

ספרו לחברים

אליפות נתניה הפתוחה בסקייטבורד

הציבור מוזמן לצפות ולעודד!

תרבות

מרכוס אשלה – Amor y Tango

בכיר רקדני הטנגו בעולם מרכוס אשלה במופע חדש עטוף אהבה ומלא תשוקה

ערב שירי לוחמים

נבקשכם לכבד את המעמד ובמידה ושוריינו מקומות ואינכם יכולים להגיע להודיע למזכירות המתנ"ס

עקבו אחרינו גם באינסטגרם :)