מסלולי אופניים בנתניה

טיילת המצוק נתניה- יקום

מסלול מופלא המותאם לכל המשפחה (14 ק"מ, דרגה קלה). המסלול המתחיל בטיילת המצוק בסמוך למלון כרמל, עובר דרך מצנחי הרחיפה בטיילת ומשם ממשיך לטיפוס של כ-500 מטרים על הצוק לתצפית מרהיבה על חוף הים. במהלך המסלול תזכו לחלוף על פני שמורת האירוסים ולהגיע עד למושב אודים, לרכוב בתוך מטע פקאנים, לחצות את נחל פולג ברכיבה או ברגל ולהגיע לשמורת יקום.

טיילת חופי נתניה

מה יותר טוב מלרכוב לאורך חופיה המרהיבים של נתניה? המסלול המשתרע לאורך של 5.5 קילומטרים מתחיל בדיזינגוף פינת הרצל ועובר בדרך בין כיכר העצמאות המחודשת, אנדרטת הלוחם, מלון פארק, חוף סירונית, טיילת קלוד לנצמן ושמורת האירוסים.

שביל אילנות

מסלול קסום המשתרע לאורך 5 קילומטרים ומתחיל בחורשת הסרג'נטים שבשכונת קרית השרון. רוכבים בשביל מזרחה לאורך קו המים בין נחל אביחיל לנחל אילנות. מצפון המטעים של שכונת נורדיה ומדרום שדות תפו"א ופרדסים. מגיעים ליער האילנות. יער ובו אקליפטוסים וחורש אלון ומספר פינות פיקניק. בצד הצפון מזרחי של היער ניתן לראות את גבעת הלוטם. גבעה ובה צמחים שונים כמו לוטם, קידה, צבעונים וסחלבים.

חוצים את נחל האילנות המהווה ערוץ השייך לאגם הניקוז של נחל פולג המתחיל ביער באילנות ומסתיים כמעט בכביש החוף. עוברים לצידו הצפוני של הנחל וחוזרים מערבה לאורך בית העלמין עד לקריית השרון.

אגם החורף

בתוך הפארק הממוקם בחלקה הדרומי של נתניה, מוצעים מספר שבילי אופניים המאפשרים הנאה מרכיבה בשבילים מסודרים ובמקביל להתפעל מנופיו הירוקים והמיוחדים של הפארק.

שביל קריית נורדאו רמת פולג

שביל רכיבה ייעודי המסייע לאלפי תלמידים להגיע לבית הספר. השביל המקשר בין קריית נורדאו לרמת פולג מאפשר מעבר בטוח מבתי ספר נורדאו ואלדד, דרך פארק נאות גולדה מאיר על גשר הכניסה לנתניה. משם עובר השביל לבית ספר רימלט ולבית ספר בגין.

ספרו לחברים

אירועי ספורט בנתניה

תחרות ספורטיבית מרשימה אחת יכולה להיות אחד הזיכרונות הנפלאים על הזמן שביליתם בנתניה Continue Reading מסלולי אופניים בנתניה

בית ספר לגלישה I-Surf

אנו שמים דגש על הדרכה מקצועית ואיכותית ששמה את החניך ואת צרכיו במרכז ומאפשרת למידה מותאמת אישית העומדת בסטנדרטים בינלאומיים. Continue Reading מסלולי אופניים בנתניה

סקייטפארק נתניה

מתחם אקסטרים מרהיב ביופיו הממוקם בפארק אגם החורף בעיר ומהווה אטרקציה יוצאת דופן ומלהיבה עבור חובבי החלקה. Continue Reading מסלולי אופניים בנתניה

עקבו אחרינו גם באינסטגרם :)