אור של כוכבים

הכירו את יהלי מושקוביץ בן ה-12 ואסף גאון בן ה-16 שהחליטו לנצל את תקופת הקורונה, ובמקום לבלות מול המסכים כמו מרבית בני הנוער, החלו לצייר. השבוע תוצג תערוכה שלהם בגלריה העירונית במדרחוב תל-חי, זאת במסגרת קול קורא שפרסמה עיריית נתניה

 יהלי מושקוביץ' ואסף גאון, נערים צעירים, אמנים בתחילת דרכם ענו לקול קורא שפרסמה עיריית נתניה-מינהלת מרכז העיר להציג במשך שבוע בגלריה העירונית החדשה אשר נפתחה באחרונה במדרחוב תל-חי.

שני הנערים המוכשרים ניצלו את תקופות הסגר והקורונה ליצירה וביטוי אמנותי כל אחד בסגנונו הוא:

יהלי מצייר מגיל 4 דיוקנאות מדהימים ובזמן שכל בני גילו בילו מול המסכים, בתקופת הקורונה, הוא שכלל את כשרונו הטבעי באמצעות האיי פד והמחשב.

 אסף הפיג את השעמום באמצעות הצבעים, הצורות והקומפוזיציות המדהימות שייצר על בדי קנבס גדולים.

 התערוכה תהיה פתוחה החל מיום רביעי, 16.12.20 למשך שבוע בשעות 10.00-14.00 ו -15.00-18.00. האמנים הצעירים יהיו בגלריה וישמחו לקבל את פני המבקרים. הכניסה לגלריה – על פי הנחיות משרד הבריאות.

 אסף גאון: "אני ילד סנדוויץ׳ לשני הורים מדהימים. בחיים שלי לא נגעתי במכחול, תמיד חשבתי שזה רק לאנשים אחרים. אבל אז החלה הקורונה, ואיתה כל הרגשות שלא ידעו איך לצאת ממני, אז לקחתי צבע, לקחתי מכחול, לקחתי את עצמי בידיים וציירתי מה שאני מרגיש ומאז אותו יום ציור זה המקום שלי".

 יהלי מושקוביץ החל לצייר דיוקנאות בגיל 4 וחצי, בגיל 5 כבר צייר את הרצל בשירבוט של טוש שחור, בגיל 6 השתתף בסדנאות ציור עם בני נוער ובגיל 7 בסדנאות מודל חי מבוגרים. יהלי התנסה בדיוקנאות בעפרונות, צבעי מים ואקרליק. בין ציוריו צייר מפורסמים רבים ובתקופת הקורונה נחשף לעולם חדש – הציור הדיגיטלי על אייפד של אפל עם תוכנה שנקראת procreate שם הוא מצייר דיוקנאות בצורה וירטואוזית עד אחרון הפרטים.

 

פרטי התקשרות:

הגלריה העירונית החדשה במדרחוב תל חי

10:00-14:00

15:00-19:00

כתובת:

ספרו לחברים

חיי העיר

נתניה חוגגת פורים

בשכונות ומרכזים קהילתיים

חיי העיר

נתניה חוגגת פורים

פירוט חגיגות פורים ביום ראשון, 24.3.24

חיי העיר

משנכס אדר מרבין בשמחה

בואו להינות מערב קריאת מגילה שמח ומאחד ברחבי העיר

עקבו אחרינו גם באינסטגרם :)