סרסל – צרפת

תאומות נחתמה ב-23.03.88 ע"י רה"ע יואל אלרואי

 

סרסל היא עיר פרברית הממוקמת כ -15 ק"מ מן הבירה הצרפתית פריז. העיר מאופיינת על ידי חלוקתה לשני חלקים: החלק הישן הנקרא "הכפר", אשר במרכזו עומדת כנסייה והוא מופרד מחלקה השני של העיר. כיום העיר מונה כ- 58,000 תושבים.

 

 

במהלך המאות ה- 18 ו ה- 19 התבססה סרסל על גידול ירקות וגפנים.ולאחר מלחמת העולם השנייה החלה הגירה חיובית שהתרחשה לצד גידולה הטבעי של האוכלוסייה בעיר שהתבססה על שילוב של מסורתיות ואזורי פעילות כלכלית.

 

 

בשנות ה- 50 החלה בנייתה של העיר החדשה המופרדת משאר חלקי העיר ומבוססת על בנייה של בתים ומגדלים בעלי 4 קומות. בין השכונות מקשרים פארק ובו מתקני ספורט.

אוכלוסיית העיר היא צעירה יחסית כאשר : 34.9% מהאוכלוסייה היא מתחת לגיל 20 שנים, 42.4% מתחת לגיל 25 ו 13.6% היו יותר מ -60 שנים.

 אתר העיר סרסל – צרפת

פרטי התקשרות:

כתובת:

ספרו לחברים

סן רמו – איטליה

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר וכן ראש העיר סן רמו שבאיטליה  אלברטו ביאנצ'רי חתמו ביום הרביעי ה-15.06.22 על הסכם שיתופי פעולה בתחום התרבות והתיירות בין שתי הערים

פץ' – קוסובו

סגן ראש העיר נתניה, אפרים בולמש וכן ראש העיר פץ' שבקוסובו, Gazmend Muhaxheri חתמו ביום חמישי ה-8.12.22 על הסכם של הצהרת כוונות, שיתופי פעולה וטיפוח קשרים בין שתי הערים '.

צ'אנגז'ו

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג איכר וכן ראש העיר צ'אנגז'ו שבסין, שינג ליי ((Sheng Lei – חתמו ביום שני ה-24.04.23  על ברית ערים תאומות בין שתי הערים

עקבו אחרינו גם באינסטגרם :)