סאני איילס ביץ' - ארצות הברית

תאומות נחתמה ב- 26.4.06 ע"י רה"ע מרים פיירברג- איכר

 

סאני איילס ביץ' היא עיר בת 000, 20 תושבים וממוקמת בסמוך למיאמי ביץ' פלורידה. העיר משתרעת לאורך 4 ק"מ של חוף ים ובעלת מגוון תרבותי עשיר כך שלעיתים היא מכונה גם מוסקבה הקטנה בשל דוברי הרוסית הרבים המתגוררים בה.

בעיר מבקרים למעלה ממיליון נופשים בכל שנה הנהנים מ- 5 2 המיילים של חופי הים והשירותים הנלווים אליהם כגון: ספורט ימי ,ספנות, דייג בידור, ספורט מתקני נופש, וכן אטרקציות תיירותיות. מדובר בעיר חדשה יחסית – בת 7 שנים- שרוב תושביה הם יהודיים ובתוכם מתגוררת גם קהילה נתנייתית גדולה.

 

היוזמה לברית הערים עם נתניה החלה להירקם בנתניה ובסאני איילס ביץ' במקביל וביולי 2005 והבשילה לכדי החלטה משותפת בשתי הערים. יש לציין כי בעקבות ביקורה של ראש העירייה בסאני איילס ביץ' רכשו עשרות מתושבי מיאמי דירות בנתניה ואנשי עסקים נוספים בוחנים השקעות כלכליות בנתניה.

 

האתר הרשמי – Sunny Isles Beach- פלורידה, ארה"ב

 

SUNNY ISLES BEACH

פרטי התקשרות:

כתובת:

ספרו לחברים

סן רמו – איטליה

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר וכן ראש העיר סן רמו שבאיטליה  אלברטו ביאנצ'רי חתמו ביום הרביעי ה-15.06.22 על הסכם שיתופי פעולה בתחום התרבות והתיירות בין שתי הערים

פץ' – קוסובו

סגן ראש העיר נתניה, אפרים בולמש וכן ראש העיר פץ' שבקוסובו, Gazmend Muhaxheri חתמו ביום חמישי ה-8.12.22 על הסכם של הצהרת כוונות, שיתופי פעולה וטיפוח קשרים בין שתי הערים '.

צ'אנגז'ו

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג איכר וכן ראש העיר צ'אנגז'ו שבסין, שינג ליי ((Sheng Lei – חתמו ביום שני ה-24.04.23  על ברית ערים תאומות בין שתי הערים

עקבו אחרינו גם באינסטגרם :)