היכל התרבות

Cultural center in Netanya
העיר נתניה רואה בתחום התרבות השוקק והתוסס, את הערך המוסף שלה.

הפעילות היא מגיל ילדי הגן, הנהנים ממגוון הפקות והצגות הילדים הטובות בישראל. אירוח על בסיס קבוע של תלמידי בתי הספר שלנו הנחשפים לתרבות ישראלית במיטבה ורוכשים כלים של הערכה וביקורת. כמו כן, הגילאים המבוגרים יותר שצריכים רק לבחור. המגוון רחב: הצגות תיאטרון משובחות, כולל התיאטרון העירוני שלנו, מופעי זמר ישראלי, אנדולוסי וים תיכוני, קונצרטים עם מיטב הנגנים, כולל תזמורת הקאמרית הקיבוצית נתניה והופעות מחול של ״החבצלות״ הנתנייתיות ששמען יצא למרחוק. לצד זאת, ערבי שירה בציבור וערבי מורשת ותרבות יהודית. התרבות היא לכל. כרבע מיליון תושבים חיים בעירנו וחשוב לנו שתמהיל התרבות יהיה רחב ככל האפשר. בין היתר, בשנים הקרובות יינתן דגש להעצמת והנגשת מפעלי התרבות לטובת תושבי שכונות העיר.

העיר מספקת לאורך השנה הפקות עם מיטב היוצרים והאמנים. כך בעדלאידע ואירועי פורים, בבימות השמחות והמושקעות של יום העצמאות , באירועי הקיץ המגוונים, בהפקות הייחודיות של יום האישה הבינלאומי ועוד. לצד זאת, היכל התרבות נתניה הוא הגורם המרכזי בהפקת אירועי הזיכרון החשובים ביום השואה והגבורה וביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה. כל האירועים מופקים ביד מקצועית, רגישה ואחראית.

פרטי התקשרות:

רח' רזיאל 4, נתניה

09-8308811

לאתר הרשמי

כתובת:

ספרו לחברים

ימי ג' – סדנת ציור

מארחת חדשות לבקרים תערוכות של אומנות פלסטית, מיצגים, פיסול ועוד

שופר החירות

מונומנט מרשים שהוקם בשיתוף ההסתדרות הציונית לציון ההכרזה באו"ם בכ"ט בנובמבר על הקמת מדינת ישראל

מוזיאון בית הבאר

בית הבאר הוא שריד לחוות פרדס הגדוד, שהוקמה ב-1928 ע"י ותיקי הגדודים העבריים. עד קום המדינה שימשו החווה והפרדסים כבסיס לפעילות ה"הגנה".

עקבו אחרינו גם באינסטגרם :)