פסטיווקלי - נתניה מצדיעה לזמר העברי

חופשת הקיץ כבר לקראת סיום, אך בכל הקשור לתוכנית אירועי הקיץ בנתניה, הפעילות עדיין בשיאה.

בתאריכים 22-24.8 בין השעות 18:30-23:00 ילבשו הרחובות עוזי חיטמן ואהוד מנור בעיר ימים, חג, לכבוד הפסטיווקלי, פסטיבל הצדעה לזמר העברי, והשירים האהובים של אריק איינשטיין ועוזי חיטמן ינוגנו ברחובות הקרויים על שמם.

מדי יום יתקיימו במתחם האירוע מופעי חבורות זמר מרחבי הארץ, דוכני "שוק מחנה יהודה" יפרסו דוכני מטעמים ממיטב התוצרת הישראלית וייערכו מופעים שונים.

ביום שלישי 22.8.17:

בשעה 19:00 יתקיים המופע "אדון שוקו" עם להקת התפוזים. המופע מתאים לכל המשפחה, מילדים קטנים ועד סבים וסבתות, והוא מסע מוזיקלי בזמן בעקבות שירי הילדים האהובים והקלאסיים של אריק איינשטיין.

בשעה 21:00 "קול הכבוד" מופע של תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית, בניצוחו של דודי זבה, תפתח את הפסטיבל בהפקת מקור חגיגית, שמצדיעה למיטב היוצרים והשירים בזמר העברי, ותארח את הזמרים קובי אפללו, רוני דלומי, אוהד שרגאי, ליאורה ואת ההרכב הווקאלי "בריזה" בניצוחו של עמית בר צדק.

ביום רביעי 23.8.17 :

בשעה 19:00 "תזמורת של ממש" יתקיים מופע מוסיקלי לכל המשפחה משיריו של עוזי חיטמן עם חני נחמיאס וחברים.

בשעה 21:00 "הוי ארצי מולדתי…"- המופע המשותף והמלא של ירדנה ארזי והגבעטרון, שניים מהסמלים הבולטים והמוערכים של המוסיקה הישראלית, אשר חוברים יחדיו למופע מרגש עם רפרטואר המתפרש על פני עשורים שלמים של יצירה.

ביום חמישי 24.8.17 :

בשעה 19:00 "אוריינטל לייב" – מופע לכל המשפחה עם שירי הילדים האהובים בעיבוד מוסיקת עולם. השירים שזורים בסיפור סוחף ומעבירים את הקהל דרך מסע מוסיקלי בין צלילים וחלומות.
השירים המבוצעים במופע הינם שירי ילדות ישראליים קלאסיים ואהובים שעובדו לכלים אותנטיים. במהלך המופע הקהל ייחשף לכלי נגינה מיוחדים מן המזרח כגון עוד, ג'מבוש, טבלה, ניי ועוד.
בשעה 20:30 "שיר הוא לא רק מילים"- מופע החותם את הפסטיווקלי, ערב שכולו שירה בציבור בליווי תזמורת חיה בהשתתפות מנחי השירה בציבור המיתולוגיים: אפי נצר, שרה'לה שרון, יוסי לב, משה להב – הטיש הגדול, שיארחו את הזמרים יהודה אליאס ועדי ארד.

הכניסה למופעים חופשית.

ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "בשכונת עיר ימים, שכונה שרחובותיה נקראו על שם אמני ישראל, נקיים פסטיבל הצדעה לזמר העברי-הפסטיווקלי, מדובר בפסטיבל ייחודי על טהרת היצירה הישראלית עם מיטב היוצרים והאמנים ובשיתוף תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית. הפסטיווקלי פונה הן לקהל הצעיר והן לקהל הבוגר עם מגוון מופעים, אני מזמינה את כל תושבי נתניה ואורחיה להשתתף וליהנות מחגיגה ישראלית אמיתית בנתניה-הריביירה של ישראל".

לידיעתכם, בהמשך לאירוע ייחסמו לתנועה, רחוב עוזי חיטמן החל מצומת בני ברמן ורחוב אהוד מנור החל מצומת נתן יונתן, מיום ג' 22.08.17 ועד יום ה' 24.08.17 מהשעה 15:00 ועד 24:00 .
מתחמי החניונים הציבוריים ברחוב עוזי חיטמן וברחוב אהוד מנור ייחסמו ולא תותר בהם החניה מיום א' 20.08.17 ועד יום ו' 25.08.17 בכל שעות היממה.
רכב חונה ייגרר. אנא הישמעו להוראות הפקחים והשוטרים במקום.
אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית ומודים לכם על שיתוף הפעולה!

 

פרטי התקשרות:

כתובת:

ספרו לחברים

חיי העיר, תרבות

הצגת ילדים- פרח לב הזהב בכיכר העצמאות

​אגדה על ילד שיוצא למסע מופלא להביא לאמא שלו פרח כדי לרפא אותה

חיי העיר, תרבות

שכנות טובה

תאיטרון הבובות של שושי בכיכר העצמאות נתניה

חיי העיר

סדנת יצירה ירוקה

סדנת יצירה ירוקה בכיכר העצמאות

עקבו אחרינו גם באינסטגרם :)