חוגגים עצמאות בנתניה

גם השנה צפויות חגיגות העצמאות למשוך רבבות של חוגגים לנתניה – עיר המארחת שורה של אמנים מובילים להנאת תושביה ואורחיה. השנה ייערכו בנתניה חגיגות העצמאות ה-69 למדינה, ביום שני ה-1 למאי, במספר מוקדים ברחבי העיר, כאשר המרכזי שבהם הואפארק אגם החורף. מי שיגיע לפארק יוכל ליהנות מזיקוקי דינור לצד הופעות של מה קשור, עדי ביטי, גיא ויהל, אנא אערף, נצ'י נצ',DJ איציק טמנו ו-DJ ארז שטרית.

 כיכר העצמאות החדשה תמשוך גם היא, כמדי שנה, רבבות של חוגגים שייהנו מבמת המוזיקה היהודית ומופעים של מיטב הכוכבים האהובים. ילדי העיר מוזמנים ליהנות מהמופע "יותם ומיקה חוגגים עצמאות", מהמופע "נופיקי" של אמנית הילדים הנתנייתית,  ומכוכב הילדים והנוער דניאל מורשת שיופיע בבמה המרכזית. מיד אחריו יעלו על הבמה המרכזית בכיכר ירדן גרופי מהפרויקט של עידן רייכל,  הזמר שקד קוממי והזמרת האהובה קרן פלס עם כל הלהיטים. את החגיגות בכיכר העצמאות תנחה שי המבר ותנעים בקולה במספר שירים.

עם תום המופעים תתקיים ברחבת הכיכר הרקדה המונית אל תוך הלילה עם המרקיד ירון כרמל.

 

דניאל מורשת ימשיך וישמח את ילדי נתניה ויגיע גם לבמה בספורטק מזרח נתניה במזרח העיר, שם יפגוש את כוכבי הילדים האהובים מהמופע ערוץ הופ-כח הקצב ואת מיכל צפיר. באי הספורטק ייהנו גם מהופעתו שלהראל סקעת.

המשפחות והילדים שיגיעו למתחם שמחוץ לקניון עיר ימים ייהנו גם הם מהמופע המצליח של ערוץ הופ-כח הקצב והופעה של מיכל צפיר, אייקי הפיה הקסומה, כמו גם מהופעות של להקות מחול ומופע זיקוקים.

 

גם באי גן עובדיה יחגגו במלוא השמחה, כאשר על הבמה יופיעו עידו ג'רופי וליאור פרחי לצד המופע לילדים"מעיין המתוקה", הופעות של להקות מקומיות ומופע זיקוקי דינור.

 

ביום העצמאות, יום שלישי ה-2.5 מוזאון העיר נתניה יהיה פתוח בין השעות

 9:00-12:00  ויציע כניסה חופשית לתושבי העיר ומבקריה. המבקרים במוזאון ייהנו מתצוגת הקבע המצליחה על תולדות העיר נתניה – מחזון למציאות, תערוכה חדשנית ואינטראקטיבית המיועדת לכל המשפחה.

פרטי התקשרות:

כתובת:

ספרו לחברים

חיי העיר

נתניה חוגגת פורים

בשכונות ומרכזים קהילתיים

חיי העיר

נתניה חוגגת פורים

פירוט חגיגות פורים ביום ראשון, 24.3.24

חיי העיר

משנכס אדר מרבין בשמחה

בואו להינות מערב קריאת מגילה שמח ומאחד ברחבי העיר

עקבו אחרינו גם באינסטגרם :)