SEAT PRO NETANYA 2017

עיריית נתניה מארחת זו השנה השניה את ה –WSL  (ליגת הגלישה המקצוענית) בשיתוף ארגון גולשי הגלים בישראל, לתחרות QSכחלק מסבב המוקדמות העולמי. בשנה שעברה התקיימה התחרות היוקרתית בפעם הראשונה בישראל-בחוף סירונית בנתניה, ונחלה הצלחה רבה.

 

ה-WSL הינו הגוף המקצועי המוביל בעולם של ענף הגלישה. בין שאר התחרויות שהוא מקיים במשך השנה מתקיימת גם ה-Qualifying Series  שזוהי תחרות המוקדמות על הזכות להעפלה לסבב האליפות, ה-Championship Tour , בשנה שאחרי.

בתום סבב המוקדמות, עשרת הגולשים במקום הראשון יזכו בכרטיס לסבב האליפות בעונה הבאה.

 

בינואר 2016 הגיע ה-WSL  לראשונה לישראל והתאהב בעיר נתניה שאירחה את התחרות. השנה זה כבר הופך למסורת. לתחרות בחופי נתניה ב-19 בינואר יגיעו גם השנה גולשים מהסבב המקצועני אשר קהילת הגולשים בארץ רגילה לראות דרך השידורים הישירים שמקיים ה-WSL.

 

בתחרות יתחרו למעלה מ-100 גולשים מרחבי העולם אשר מתמודדים במשך כל השנה על ההעפלה לסבב המקצועני. התחרות תכיל את ליגת הגברים וליגת הנשים.

קיום התחרות גם במסגרת סבב הנשים של ה-WSL חשובה לארגון גולשי הגלים כצעד משמעותי לקידום הספורט גם בקרב המין הנשי.

 

על מנת לתת במה לכשרונות הגלישה המקומיים, ינתנו בתחרות הזמנות למתמודדים מקומיים.

 

במשך כל תקופת התחרות (19-28 לינואר), בימים שבהם לא תתקיים התחרות עצמה עקב תנאי ים לא מתאימים ובמהלך התחרות עצמה, יתקיים הפנניג גלישה שילווה במגוון אירועים בחוף וברחבי העיר, הופעות, מתחמי מזון ושתיה ומתחם אקספו של חברות מובילות בתחום הגלישה בארץ ובעולם.

 

 

יו"ר ארגון גולשי הגלים בישראל מר יוסי זמיר: "ארגון גולשי הגלים והעיר נתניה גאים לארח גם השנה את תחרות הסבב העולמי בגלישת גלים –SEAT PRO NETANYA

התחרות הראשונה תיזכר לדורות כזו הראשונה אי פעם של הסבב העולמי במתכונתו החדשה שנערכה בארץ, וכזו שהוציאה והביאה עשרות אלפי אנשים בימי החורף לחוף הים בנתניה על מנת להיות חלק מאירוע צבעוני ששונה מכל אירוע ספורט שחוותה המדינה.

השנה אנו חוזרים לעוד סיבוב של התחרות כשהשנה הגדלנו את תחרות הנשים ואת סך הפרסים בתחרות ל- 40000$ בידיעה שיותר ויותר גולשים מרחבי העולם רוצים לקחת חלק בתחרות.

השותפות שלנו משנה שעברה, עיריית נתניה וחברת סיאט, ממשיכות איתנו גם השנה בנוסף לשותפים נוספים שממשיכים איתנו(שגרירות אוסטרליה,אל מאריק,גו פרו,התאחדות אילת) כשאליהם מצטרפים שותפים חדשים (ריף,הועד האולימפי,מכבי ישראל, עצמה, תשובה התפתחות עירונית, דני מרקובי"ץ יזמות ובנייה,אוטנטיק,קרלסברג,סיילור ג"רי וליפמנס)".

 

 

השנה התחרות הינה בסימן כניסת ענף גלישת הגלים לענפי הספורט האולימפים כשהפנים לקראת אוליפיאדת טוקיו.

 

מתחם האירוע יכלול אזורי  צפייה, אזורי קניות ותצוגה של חברות ונותני חסות, מתחם מזון, שתיה, מתחם הופעות ועוד.

 

עיריית נתניה וארגון גולשי הגלים מאחלים הצלחה לכל המתחרים ומזמינים את כל תושבי נתניה והארץ לבוא ולקחת חלק באירוע.

 

 

לפרטים נוספים:

ליאור זמיר, 052-2498931– lior@isa.org.il

http://www.facebook.com/netanya.muni/videos/1761714880815013/

 

פרטי התקשרות:

כתובת:

ספרו לחברים

חיי העיר

נתניה חוגגת פורים

בשכונות ומרכזים קהילתיים

חיי העיר

נתניה חוגגת פורים

פירוט חגיגות פורים ביום ראשון, 24.3.24

חיי העיר

משנכס אדר מרבין בשמחה

בואו להינות מערב קריאת מגילה שמח ומאחד ברחבי העיר

עקבו אחרינו גם באינסטגרם :)